Πέμπτη

Υγραεριοκίνηση 5ης 4ης 3ης γενιάς

Υγραεριοκίνηση 5ης γενιάς

Τα συστήματα αυτά πληρούν τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων EURO 5
Δεν διαφέρουν απο τα συστήματα 4ης γενιάς παρά μόνο στην ικανότητα τους να αλληλοεπιδρούν με το υπάρχον σύστημα EOBD βενζίνης (με τον εγκέφαλο δηλαδή του κινητήρα του αυτοκινήτου μέσω της 16pin πρίζας) .Ετσι μπορούν οι εγκέφαλοι του υγραερίου με τις εντολές που δέχονται από τους εγκέφαλους των οχημάτων να διορθώνουν τον χρόνο ψεκασμού όταν αυτός αλλάζει εξ αιτίας διαφόρων αιτιών όπως είναι η αλλάγή της θερμοκρασίας του αέρα ( χειμώνα -καλοκαίρι ) ,σκόνη στο φίλτρο

αέρα ,μικροβλάβες στους αισθητήρες , στα μπουζί κλπ.
Τέτοια συστήματα είναι και αυτά της πρώτης τοποθέτησης απο τον κατασκευαστή.
Σε αυτήν την γενιά ανήκουν και τα συστήματα υγρού ψεκασμού που επιβάλεται να λειτουργούν σε απόλυτη εναρμόνιση με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου.
Ο υγρός ψεκασμός είναι ένα σύστημα που ψεκάζει σε υγρή μορφή το υγραέριο στον κινητήρα.
Η διαφορά του υγρού με τον αέριο ψεκασμό είναι στο ότι ό υγρός ψεκασμός δεν χρησιμοποιεί πνεύμονα για μείωση της πίεσης και θέρμανσης του υγραερίου.
Θεωρείται ότι έχει καλύτερες επιδόσεις όμως ειναι πολύ δαπανηρή η τυχόν επισκευή του συστήματος και η δύσκολή λειτουργία του σε συνθήκες αλλάγής της θερμοκρασίας .

Υγραεριοκίνηση 4ης γενιάς

Αφορούν πολλαπλό σειριακό ψεκασμό υγραερίου (SGI)
Τα συστήματα αυτά διαθέτουν εγκέφαλο με κλειστό κύκλωμα ελέγχου εκπομπών ρύπων παίρνουν παλμό απο τα μπεκ και δεν ρυθμίζονται.
Δεν συνδέεται ο εγκέφαλό τους μεσω της 16pin πρίζας με τονεγκέφαλο του αυτοκινήτου
Δεν διαφέρουν καθόλου απο τα συστήματα EOBD βενζίνης.

Υγραεριοκίνηση 3ης γενιάς

Για καταλυτικά αυτοκίνητα μονού ή πολλαπλού ψεκασμού με εγκέφαλο
Κλειστό κύκλωμα αισθητήρα Λάμδα και συστήματα ελέγχου εκπομπών ρύπων.
Τα συστήματα αυτά διαθέτουν μερική ικανότητα προσαρμογής στην λειτουργία του κινητήρα.
Δεν επιδέχονται όμως καμία ρύθμιση απο τον εγκαταστάτη μηχανικό
Η τεχνολογία ελέγχου βλαβών γίνεται on board απο την ενδεικτική λυχνία βλαβών στο καντράν του αυτοκινήτου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου