Πέμπτη

ΠΡΟΣΟΧΗ Μην αγοράσετε με ευκολία τέτοια αυτοκίνητα.

Αν και το θέμα είναι αυτοκινητιστικού ενδιαφέροντος, αφορά την οικολογία και τα πολύ μεγάλα προβλήματα που υπάρχουν με τη τοποθέτηση του συγκεκριμένου φίλτρου στα νέας τεχνολογίας αυτοκίνητα diesel, euro5.
Μετά την απελευθέρωση κίνησης με πετρέλαιο σε Αθήνα Θεσ/νικη, αρκετοί ίσως θα ενδιαφερθούν για πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα.
ΠΡΟΣΟΧΗ
Μην αγοράσετε με ευκολία τέτοια αυτοκίνητα.
Κάτοχος ενός ήδη εγώ, έχω αντιμετωπίσει πολύ μεγάλα προβλήματα με το συγκεκριμένο φίλτρο.
Με απλά λόγια, το DPF κάνει "αναγέννηση" (regeneration) κάθε 300-500χλμ, ανάλογα με τη χρήση (εντός ή εκτός πόλης) για να καθαρίσει.
Η διαδικασία αναγέννησης γίνεται αφού πρώτα φτάσει σε κανονική θερμοκρασία λειτουργίας (70-80 C), διαδικασία που κατ αρχήν για το diesel αυτοκίνητο είναι πιο αργή ΚΑΙ χρειάζεται από την έναρξη και πέρα 15-30 χλμ διαδρομής ΈΚΤΟΣ ΠΟΛΗΣ με σταθερή ταχύτητα και στροφές άνω των 2000 (υψηλότερα στις 3000 καλύτερα.) Στη διάρκεια της αναγέννησης υπάρχει αυξημένη κατανάλωση καυσίμου, πιθανή παρουσία άσπρου καπνού με έντονη μυρωδιά πετρελαίου, καθώς ψεκάζεται περισσότερο καύσιμο για αύξηση της θερμοκρασίας και καύση της παρακρατημένης αιθάλης.
Αυτό ΔΕΝ είναι εφικτό σε καθημερινές μικροδιαδρομές για κάποιον που η μετακίνηση του είναι σχετικά κοντινή και κινείται εντός πόλεως.
Αν η διαδικασία δεν ολοκληρωθεί, το φίλτρο κάθε φορά φράζει όλο και περισσότερο μέχρι τελικά να ανάψει το λαμπάκι να πάτε για service.
Αυτό σημαίνει τεχνητή αναγέννηση, σε σύνδεση με εγκέφαλο που την προκαλεί, ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΟΒΑΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΦΡΑΞΕΙ ΑΝΕΠΙΣΤΡΕΠΤΑ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ.
Κόστος αντικατάστασης από € 1.500... έως € 2.800 (διάβασα για OPEL) ανεξαρτήτως εγγύησης.
Στη Θεσ/νίκη τουλάχιστον υπάρχει μάστορας που μπορεί να το καθαρίσει έναντι αρκετού κόστους, αλλά πολύ πολύ φτηνότερα.
ψάχνοντας στο internet, θα βρείτε πάρα πολλά για αντίστοιχα προβλήματα παντού, και ΚΥΡΙΩΣ για το δεδομένο πως οι εταιρείες αυτοκινήτων ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ για την ορθή χρήση των καινούργιων diesel αυτοκινήτων και για τα πιθανά προβλήματα που δημιουργούνται.
Προσοχή λοιπόν σε όσους επιλέξουν (όπως εγώ) diesel νέας τεχνολογίας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου