Δευτέρα

ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΑΕΡΟΣ


Αλλάζοντας ένα φίλτρο αέρος αυτοκινήτου

Τα φίλτρα είναι τα νεφρά του κινητήρα. Φροντίζουν να λειτουργεί ο κινητήρας σωστά,οικονομικά   και με λιγότερες δυνατόν φθορές .Θεωρούμε ότι ο ρόλος τους δεν είναι πολύ σημαντικός αλλά αυτή είναι μια λάθος άποψη. Τα φίλτρα διασφαλίζουν την μακροζωία του κινητήρα μας . Τα σωστά και ποιοτικά φίλτρα κάνουν την διαφορά.

Τα φίλτρα του αέρος είναι τα πλέον ζωτικής σημασίας φίλτρα σε ένα κινητήρα και συνήθως δεν τα αλλάζουμε (λαθεμένα) παρά μόνο όταν έχουν βουλώσει. Για να διατηρήσουμε όμως την λειτουργία του κινητήρα μας σωστή (άρα και οικονομική) και για να μην προκαλέσουμε πρόωρη φθορά του είναι σημαντικό να αλλάζουμε τα φίλτρα
σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή.
Τα φίλτρο αέρος κατακρατά σκόνη, γύρη, κομματάκια ελαστικού, τρίχες, έντομα, υπολείμματα καύσης, υγρασία και άλλα πριν ο εισερχόμενος αέρος αναμιχθεί με το καύσιμο.Φανταστείτε ότι ένας κινητήρας μπορεί να ¨κάψει¨ μέχρι και 45.000 λίτρα αέρα για κάθε 5 λίτρα καυσίμου την ώρα. Η σκόνη η οποία περνά και οδηγείται μαζί με το καύσιμο στον θάλαμο καύσης μπορεί κάτω από ορισμένες συνθήκες να αποβεί μοιραία για την ζωή του κινητήρα. Αυτό γίνεται γιατί η σκόνη μπορεί να μετατραπεί σε πολύ μικρά κομμάτια γυαλιού προκαλώντας γδαρσίματα στα τοιχώματα του κινητήρα μέχρι σημείου ολοκληρωτικής του καταστροφής. 
Κακής ποιότητας διηθητικά χαρτιά, ελαστικές φλάντζες οι οποίες δεν σφραγίζουν σωστά,κακής ποιότητας κόλλες δηλώνουν πως το φίλτρο το οποίο έχουμε προς χρήση δεν μπορεί να εξασφαλίσει επαρκή φίλτρανση. Σε συνδυασμό με τις εξαιρετικά ακραίες συνθήκες οι οποίες επικρατούν στην χώρα μας, ο κινητήρας μας είναι καταδικασμένος να καταστραφεί.
Οι πρώτες ενδείξεις είναι μεγάλη αύξηση στην κατανάλωση καυσίμου όπως επίσης και ατελής καύση. Κατόπιν, ο κινητήρας δεν κρατάει ρελαντί και σιγά αλλά σταθερά η κινητήρας χάνει την συμπίεσή του.
Έτσι,καταστράφηκε ο κινητήρας μας χωρίς καλά-καλά να καταλάβουμε τι έφταιξε. Συνεπώςπρέπει να χρησιμοποιούμε φίλτρα τα οποία προέρχονται από μεγάλους καιαναγνωρισμένους κατασκευαστές

·1.Oταν αλλάζετε το φίλτρο αέρος,αφαιρέστε το με προσοχή. Το φίλτρο είναι γεμάτο σκόνη και δεν θα θέλατε να μπειόλη αυτή η σκόνη στον κινητήρα.
2.Όταν με ασφάλεια αφαιρέσετε το παλιό σαςφίλτρο, σκουπίστε με ένα καθαρό και ελαφρώς εμποτισμένο με λάδι πανί και καθαρίστεσχολαστικά το φιλτροκούτι.
3. Μην χρησιμοποιήσετε πεπιεσμένο αέρα γιατί θα σπρώξετε την σκόνη προς την εισαγωγήτου αέρα.
4.Αν το σύστημα εισαγωγής αέρα, έχει και προφίλτρο, καθαρίστε το και επανατοποθετήστε το στην θέση του.
5.Δεν συνιστούμε να επαναχρησιμοποιήσετε το παλιόσας στοιχείο. Αν αυτό δεν μπορεί να γίνει, τότε μπορείτε νατο καθαρίσετε γνωρίζοντας ότι η απόδοσή του δεν είναι ούτε η αρχική αλλά καιδεν ισχύει η εγγύηση του κατασκευαστή. 
Αυτό μπορείτε να το κάνετε ως εξής: Χτυπήσατετο ελαφρά προς το έδαφος με πολύ προσοχή ώστε να μην καταστραφεί το χαρτί.Εναλλακτικά μπορείτε να το φυσήξετε με φορά από μέσα προς τα έξω με πίεσηπερίπου με 1 bar.
  1. Τοποθετείστε το νέο φίλτρο και κάντε έλεγχοπαρατηρώντας την σωστή εφαρμογή του.
 2.Σφραγίστε το καπάκι του φιλτρόκουτου και κάντεέναν τελικό έλεγχο. Αντικαταστήστε κάθε χαλασμένο ή κομμένο σωληνάκι.

www.e-shopcar.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου