Σάββατο

Chevrolet Captiva 2.4 LPG: Διπλή πρόοδος




Η αντεπίθεση της Chevrolet έχει ξεκινήσει εδώ και αρκετό καιρό και δεν λέει να σταματήσει. Πρώτα με το Cruze, στη συνέχεια με το Spark και το Aveo, δείχνει αποφασισμένη να μετατραπεί σε πρωταγωνίστρια εταιρεία, μπαίνοντας σφήνα ανάμεσα στους κορυφαίους. Πρόσφατη επιβράβευση η ανάδειξη του Volt (και του Opel Ampera) ως αυτοκίνητο της χρονιάς για το 2012. Αφού έχει αλλάξει λοιπόν η εικόνα της εταιρείας προς το καλύτερο, ένα ένα τα μοντέλα της γκάμας αποκτούν τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα, που έχει εισπράξει θετικά σχόλια από όλες τις πλευρές.

Επιβλητικό SUV...
Έτσι και με το Captiva, το οποίο απέκτησε τη χαρακτηριστική τραπεζοειδή διχοτομημένη μάσκα αλλά και τις λιτές γραμμές στο πλάι του αμαξώματος που δίνουν στο μάτι την απαραίτητη σοβαρότητα και το κύρος που αναζητούν οι λάτρεις της κατηγορίας. Το επιβλητικό SUV, παρόλο που διατηρεί τον μεγάλο του όγκο, δείχνει πλέον πιο κόμπακτ και τόσο μοντέρνο όσο απαιτεί η εποχή μας. Εξίσου επιβλητικοί είναι και οι χώροι του ανανεωμένου Captiva, καθώς πέντε επιβάτες με τις αποσκευές τους θα μετακινηθούν παραπάνω από άνετα, ενώ τα 477 λίτρα του πορτμπαγκάζ μπορεί να είναι υπεραρκετά, περιορίζονται όμως κάτω από τα 100 λίτρα όταν επιλέξουμε την επταθέσια διάταξη.

Το Captiva της δοκιμής μας εφοδιάζεται με τον αναβαθμισμένο κινητήρα χωρητικότητας 2,4 λίτρων, ο οποίος αποδίδει πλέον 167 ίππους (από 136 του παρελθόντως), πράγμα που λειτουργεί ευεργετικά για το βαρύ αμάξωμα 1.800 και πλέον κιλών. Το αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων έχει σωστή κλιμάκωση, ενώ σε κάποια κατεβάσματα εμφανίζει μία μικρή υστέρηση, κάτι όμως που ο οδηγός ξεπερνά πολύ γρήγορα, όπως και την «απαλή» αίσθηση του τιμονιού, που σε αντίθεση με τον ανοιχτό δρόμο θα την εκτιμήσει κάποιος στο παρκάρισμα και στα μικρά στενάκια.   

…με οικονομικό προσανατολισμό
Το SUV της Chevrolet εφοδιάζεται επιπλέον (στην έκδοση δοκιμής μας) με σύστημα υγραεριοκίνησης, βάζοντας μία επιπλέον λύση στο τραπέζι. Το κόστος κίνησης με αυτόν τον τρόπο περιορίζεται στο μισό κάθε φορά που γεμίζουμε το ρεζερβουάρ, ενώ φυσικά παραμένει η δυνατότητα χρήσης βενζίνης, για να μην υπάρχει το άγχος της αυτονομίας. Οι επιδόσεις παραμένουν ικανοποιητικές, με τα 0-100 χλμ./ώρα να έρχονται σε λίγο πάνω από 10 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 190 χλμ./ώρα. Το Captiva 2,4 λίτρων εκπέμπει 210 γρ. CO2/χλμ. και το κόστος αγοράς του κυμαίνεται γύρω στα 30.000 € για την πενταθέσια έκδοση και 3.000 € επιπλέον για το επταθέσιο.

www.e-autoparts.gr